21 aylık kızım gelişim geriliği ile doğdu 36 haftalık iken 1600 kg dünyaya geldi 15 gün kuvezde kaldı ışın tedavisi fln gördü herneyse taburcu olduğumuzda taburculuk raporu verildi hangi doktorlara göstereceğiz diye çocuk kardiyoloji çocuk nöroloji çocuk alerji ve rop muanesi çocuk kardiyoloji de kalp delik çıktı sürekli kontrol altında tutuldu 2 yaşa kadar kapanır dedi çocuk nöroloji göstermedim doktor yoktu ama rop muanesi yaptik 6 aya kadar 2 haftada bir yapıldı ve her defasında göz arkası damarların genişlemesi büyüdüğünü söyledi sürekli takip gerektiriyor dedi bende 6 aya kadar takip yaptım sonra doktor 1 yaşında getir dedi ama ben goturmedim başka şehirde olduğu için koronadan dolayı ve üstelik gebe kaldım göz ardı ettik ama kızımda bir sorun çıkmadı yaklaşık bir haftadır kızımın bı gözü küçük diğeri büyük ve kan çapaklanma yaşarma oluyor randevu aldım daha çok var buraya neden yazdığımı sorarsanız baştan anlatmak istedim ve benim gibi olan var mı göz sorunu yada rop muanesine giren çok korkuyorum 😓