Mtaha 3 aylık bebeği gece 3 kere beslemeniz gerekmez. 8-10 saate kadar aç kalabilirler gece. Uyanmıyorsa hiç emzirmeyebilirsiniz. Uyanıyorsa da 1 kere emzirin. Büyüme hormonu akşam 22 ile sabah 05 arasında ve bebek açken salgılanıyor. Siz gece sirekli bebeği doyurduğunuzda hormon salgılanmasını azaltıyorsunuz. Bunun yanında alışkanlık oluyor bebklerde ve uzunca bir süre sürekli gece uyanmalar artarak devam ediyor. Gündüz 2,5-3 saatte bir emzirin. Sabah 7 de uyanıp emen bir bebeği,10-13-16-18 emzirip uyutsanız, gece de 1 kere emzirseniz 6 defa yapıyor. Günde 6-7 besleme de yeterli oluyor bu dırumda. Ama siz gece çok emziriyorsunuz. O zaman gündü mü arayı çok açıyorsunuz acaba?