Merhaba anneler ❤️ Ben henüz 16 günlük taze anneyim. Tecrübeli annelere sormak istediğim birkaç soru olucak. Bebeğime süt ile mama da takviye ediyorum ve şırıngayla yapıyorum bu aşamada çok zorlanıyorum bogazına kaçırdıgım oldu birkaç kere. Yenidoğan biberonu mu almalıyım yoksa başka öneriniz var mı? Ayrıca emzik kullanımına başlamalımıyım ?