amansallagitsin Arkadaslar dogum yapali uc ay olcak dikisli dogumum oldu ancak bugun farkettim vajinamda bole et parcasi sivilce gibi birsey var sizde oldu mu normal mi bu acaba ya
Yeni_anne12 Evet bende normal dogum yapdim 6 tane dikisim oldu bende aynu sorun var. Doktor normal dedi yanlış dikilmis o yuzden oyleymis. Zamanla duzelmese ikinci doğumda duzelir dedi. 4 ay oluyor dogum yapali