Merhaba, ilk hafta için uyusa da uyandırıp 2-3 saate bir vermeniz hem siz hem bebeğiniz için iyi olur. Bebeğiniz ilk hafta gelen kolostrum sütünü alırken, sizin gögüsleriniz de daha çok uyarılarak sütünüz artacaktır. Benim bebeğim de 1.5 aylık, geceleri 4 saat bazen 5 saat uyanmıyor ben de uyandırmıyorm. İlk hafta alarm kuruyordum 😌