Selam anneler bebeğim 5 aylık biz akşama kadar evde yalnız kalıyoruz gün içinde arada babası işte geliyor en çok beni babasını görüyor ve gün içinde babannesi uğruyor en fazla yarım saat duruyor zorda olsa babaannesine alıştı onu görünce eskisi kadar ağlamıyor ama başkalarını görünce bir süre sonra ağlamaya başlıyor bende evden çıkamıyorum kimseyi de bu yüzden davet edemiyorum çünkü Ağlayınca hemen susmuyor gözleri yüzü kıpkırmızı oluyor hıçkırarak ağlıyor o zamanda benim canım gidiyor tabii 😢 bu durumu yaşayan var mı ne yapmam gerekir nasıl düzeltebilirim bunu bende evde bunaldım iyice onu da geçtim bu durum beni çok üzüyor 😢