Figen_ilter60 Kızlar annemn bel fıtığı var yatıyor belim batıyor diyor kalkamiyo halide yok acile gittik iğne yaptılar ama faydası olmadı ne iyi gelir acaba bele birşey yapıştırıyor lar adı ne bilmiyorum o iyi gelirmi acaba tavsiyeniz varmı ilaç vs. ? 🥺
Rizeli53 Figen_ilter60 ahhh ahhh onun bi derdi olsa annem 3 kere ameliyat geçirmezdi yan tarafında oturan komşumda 7 kere mi ne ameliyat olmuş malesef bel fıtığının hiç bi çözümü yok 😪😪😪 çok geçmiş olsun rabbim şifa nasip etsin inşallah
Go_ya_sa Figen_ilter60 bende de var fitiklar maalesef cozumsuz ama at kestabesi kremi beni azda olsa rahatlatiyor