cansmeyra Bugün 3.ayımız bitti dün kontrolde doktorumuz bıngıldağı kapanmak üzere dedi o ara bi kargaşa gelen giden oldu soramadım bir sorun olur mu başına gelen var mı d vitamini kullanmıyordum ama son 1 haftadır düzenli olarak kullanıyorum