Oğlum 8 ay 12 günlük mama ile besleniyor. Ek gıdaya geçtiğimiz çok güzel herşeyi yiyordu ona ayrı yemekler pişiriyodum son 2 haftadır hiç bişey yemiyor ne ona pişirdiklerimden nede bizim yediğimizden. Kahvsltıda yumurta peynir vezeytin yiyor yoğurt çok seviyo ayran hastası ama yemek yemiyor napıcam önerisi olan var mı ? İştahlı bi bebek kilosuda çok çok iyi ama yemek yemiyor