Rouge-1 Bebeğim 2 gün sonra 2 aylık okuyor kızım saçını kestiniz mi ne zaman kestiniz ? Ne zaman kesilmeli ?
temmuz_annesi Rouge-1 valla 4 yaşına girecek hiç kesmedim geçen az 2 3 cm ucundan aldım kıyamadım ben
kitapkurdubebeninanasi Rouge-1 biz 6 aylikken kestik ilk saçın sadakasi verilir bizde. Birden esti kestirdik ne zaman kesilir bilmiyorum
ElifKrc Oğlumun 3 aylıkken evde kendim traş ettim çünkü çok dökülüyordu şimdi 9 aylık baya gürleşti saçları
Eymenege21 Benim bilgim 1 yaşından önce yapılmaz özellikle sık çıksın diye kazıtacaksanız bıngıldağı yumuşak zarar görebilir diye 1 yaş diye biliyorum
Tugbakivanc Rouge-1 ben 13 aylıkken yaptırdım pişman oldum güzeldi saçları kazitmadim ama uzundu zaten saçlı doğduğu için kisalttirdik. Gür saçları var benim de öyledir.
Balkupum2505 Rouge-1 9 aylikken kestik ve acayip canlandi saclari ilk saciyla karsilasririyorum cok cansiz ve matmış 😀
Sevgiguveen Rouge-1 7 aylıkken martta kestirmiçtim kızımın dökülüyordu cok elleri falan saç ahzına goturuyordu bide yarım yamalak oldu kafası kestirdik arkadaşım kuafordu :)