Hiraprensesannesi35 Salı günü misafirim var krem şantili revani ve kakaolu ıslak kurabiyeyi pazartesi gününden yapsam olur mu kixlar ya malum cocukluyummmm
ML_11 Hiraprensesannesi35 benim ablam hep akşamından yapar dinlenince güzel oluyo der bişey olmaz bence
Go_ya_sa Hiraprensesannesi35 bende hep bir gun onceden herseyi hazirlarim genelde ertesi gun soslamak veya firinlamak kalir soframi bile onceden hazirlar ustunu örtüyle kapatirim tozlanmasin diye cok rahat oluyor hemde dinleniyorum azda olsa