BozAilesi ay şimdi ikinciye yazınca bildirimi gördüm arada kalmış diğeri 🤣 ben andulasyon+diyet olarak görüştüm ama Nisan ayına boşluk varmış ön kayıt olarak adımı yazdırdım o yüzden Nisan ayini bekliyorum hem andulasyon cihazını kullanicam hem diyetisyen 🙏😊