Aysin3838 Madamemom kişiden kişiye değişiyor ama genelde 5 veya 7 gün diye biliyorum . kullanım bittikten sonra oluyor
GizeminEdizi Madamemom ben 25 gün geçti kullanali hala olmadım,çünkü 3 aylık igne yaptirdim.kasimda hala etkisi geçmedi herwlde mahvetti regl.duzenimi.
Deletedmom4440 Madamemom bitti benim 10 gün geçti hala tık yok masaj yaptım kekik çayı içtim gelmedi gelmiyor
Solguncicek1 Deletedmom4440 korunuyormusunuz bende kullandım 13 gün geçmişti ilaç bittikten sonra ve hamile olduğumu öğrenmiştim
Meleknaz03 Solguncicek1 merhaba posta yazinizi yeni gordum. Tarlusal kullanirken hamile kalmissiniz. Gebeliginiz nasil gecti bebekte bir sorun oldumu. Bende hapi kulaniyorum 1 kere biseey yasadik icimde suphe dustu
Solguncicek1 Meleknaz03 yok bebekte Bi sıkıntı olmadı hatta oğlum şuan dört yaşına giricek çok şükür sağlıklı ama gebeliğim biraz sıkıntılı geçti oda ilaçtan değildir diye tahmin ediyorum rahim ağzı darlığım vardı ilaçlarla idare ettim hamilelik boyunca