Selam hanımlar bebeğim 12 günlük ,genel olarak iyi çok şükür fakat son üç gündür uyumuyor diyebilirm,önceden ⅔ saat uyuyup uyanırdı,ama şimdi belki bi saat uyuyup uyanıyor,geceleri özellikle karnı tok olmasına rağmen sürekli uyanıyor,bugün gaz damlasına başladım,geceleri çok zorlanıyorum hiç uyumuyor,emzirirken sakinleşiyor ama yatağına koyunca hemen uyanıyor :(