Merhaba arkadaşlar,
Doğum yapalı neredeyse dört ay olacak ve henüz regl olmadım. İki gündür iç çamaşırımda damla damla kanamalar görüyorum. Ancak devamı gelmedi. Bi de karnımda batma hissi şeklinde sancı oluyor. Özellikle de sol tarafımda. Regl mi oluyorum anlamadım. Sizde de benzer durumlar oldu mu acaba?