19 aylıkken ayırmıştım kızlarımın odasını, gece beslenmesini keserken annemlerde kalmıştım bir haftaya yakın biri annemle biri benimle yatmıştı eve gelince nasıl olsa yataklarını yadirgacaklar diye düşünerek odalarında yatırmaya başladım. İlk gece biraz ağladılar ama biz birlikte yer yatağında yatıyorduk beni aramışlardir diye düşünüyorum ikinci gün alıştılar sorun yaşamadık.