Rutinimize bu gün başladım.Kızım 5 ay 25 günlük.4.ay atağı ile uyku gerilemesi yaşadık.Ayakta sallanarak uyuyan ama bağımlısı olmayan gün içinde iyi kötü uykusu olan bir bebekti.Geceleri ise tek problem sık sık emzirmekti.Şimdi ise gece uyumayan,30 dk bir kalkan,sürekli ayakta sallanmak isteyen bir bebeğe dönüştü.🥲Aldığım Tracy Hogg kitabını hem eşim hemde ben okudum.Eksiksiz olarak programı cıkardık ve kızımıza uygulamaya başladık.Baya ayak uydurdu diyebilirim.Bunun yanı sıra beslenme düzenimiz berbat ötesiydi.Saat başı emmek istiyordu.Şimdi ise rutin ile birlikte 4 saate bir emiyor.Gece beslenmesi ise rüya öğünü yapıp son beslenmesi 23:00 bitiyor.Bu da bu aydaki bir bebeğin 6 7 saat aç unutabilmesi anlamına geliyor.Tonton kız zorlanmasın diye çok ağlar ve uyutamazsam emziriyorum sonra sabaha kadar emzirmemeya çaba gösteriyorum.Gerekirse saatlerce ayağımda sallıyorum.Rutin oturup beslenme düzeni de oturduğu zaman son olarak uyku eğitimine başlicaz.Sizler neler yapıyorsunuz.Başarabildikleriniz hangisi.Önce rutin ve beslenme daha sonra uyku eğitimi sıralama normal mi.☺️