Damlakaya Emziren anneler kozalak şurubu kullanan var mı birkaç gündür çok öksürüyorum bebeğim 10 günlük emziriyorum bir zararı olur mu
Selin_C Damlakaya merhaba ben de kullanıyorum çocuk doktorumuza sormuştum kendin kullanabilirsin bebeğine verme demişti geçmiş olsun 🌸
Demetbulut Damlakaya ben kullanıyorum ama bebeğim 2 yaşında. Hatta öksürmeye başladığında onada veriyprum bi çay kaşığı
Deletedmom484545 Damlakaya evet eskidende kullanıyodum emzirirken ama emzirince de bişe olmuyor gayet faydalı bişe çünkü doğal ya
Selin_C Damlakaya benimki 10 aylık ama emziriyorum ben de tabi isterseniz siz çocuk doktorunuza bir danışın yanlış yönlendirmek istemem