Bebekleriniz ek gıdaya geçtikten sonra daha az emmeye başlayıp daha fazla mı uyuyor merak ettim.
Benim oğlumun üşütme, atak vs sıkıntısı yoksa çok şükür uykusu düzenli oluyor şu sıralar bozulsada. Çok emmeye kalkıyor ve memeyi emip geri dalıyor. Bende merak ettim 6 aydan sonra tadımlar vs başlayınca daha çok doyup daha uzun süreyle mı uyanmadan uyuyorlar acaba? Gece kalkmayan bebekler var 3 ayında daha 2 3 kere uyanıyor gece benimki ek gıdadan sonra kesintisiz uyumaya başlayan oldu mu aranızda?
Sorum yine bebeğinin uykusunda sıkıntı olmayan anneler için.