27 aylık kızım bugün ilk defa kakam geldi diyince koşturarak lazimliga götürdüm, ve sonuç olumlu yaptı beraber attık bay bay dedik el salladı ve sifonu kendisi çekti bı sorun olmadı bundan sonra nasıl yol izlemeliyim tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen