Alininannnesii bende geçirdim delta varyantı normalde daha bulaşıcı ama benden başka kimseye bulaşmadı maske de takmadım zor nefes alıyordum dedim zaten bulaşsa şimdiye bulaşırdı çok şükür bulaşmadı ama eşim baktı rapor aldı iş yerinden cunku hamileyim ve çok ağır geçirdim kendime bakacak mecalim yoktu sadece altını değiştirdim onuda eşim denedi bir defa düzgün takamıyor o yüzden çocuğun her yerine çıktı tek temasımız alt değiştirme oldu 1 hafta 10 gün boyunca