Çok geçmiş olsun. Biz de bebeğim 2 aylıkken korona atlattık. Bebeğime test yapmadılar ama birkaç gün halsizliği oldu. Bol bol emzirdim. Siz de sağıp ulaştırın muhakkak. Anne sütü minik yavrularımızın en büyük koruyucusu. Sizler de bol bol vitamin alın. Bal, zencefil, zerdeçal, karabiberi macun şeklinde karıştırıp yemiştik biz. Tabi bir de emzirdiğim için sadece parol kullanmıştım. Tez zamanda atlatırsınız inşaallah 🙏