KahramanAnne ben ne bulduysam koyarım içine, annemden öğrendim, çokta sever içenler.😊
Mercimek, havuç, patates, sarımsak, soğan, kereviz yaprağı, biraz kök kereviz, toz kırmızı biber, pul biber, nane, tuz ve su. Bazen tavuk kemiği de atıyorum içine, hiç bulyon kullanmam. Bu şekilde pişiriyorum düdüklüde. Piştikten sonra blenderdan geçiriyorum. Çok sulu olursa tereyağı ve un kavurup üstüne çorbayı döküyorum. Eğer ideal sıvılıkta ise içine tereyağı atıp bi taşım da blender yaptıktan sonra ısıtıyorum.
Bazen kereviz yerine kabak, pırasa da ekleyebiliyorum eğer evde varsa. Sebze yemeyenler için de çok iyi oluyor. Kızıma da bu şekilde yapıyorum.☺️