-KAREN- Kızlar iki ay oldu emziği kullanalı. Şimdi suda yıkayınca ya da sterilize edince içine su kaçtığını görüyorum. Sizin de öyle oldu mu ? Olduysa ne yaptınız ?
ilosasell -KAREN- normal tüm aventler o şekilde bence 🙈 aventte 5. Emziği kullanıyoruz o şekilde şu kaçıyor elimle sıkıp çıkarıyorum.
-KAREN- momyalin ne yaptınız peki mağazayla iletişime geçtiniz mi ? Ürün hatalı olabilir mi ? Çünkü bu şekil hava yutabilme ihtimali olur
Deletedmom_26 -KAREN- Bizimkide öyle suyu emzikte bulunan tutma yerinin içinden aliyo hepsinde var 8 tane var hepsi aynı
Medusafer -KAREN- evet oluyor zaten ayda 1 defa değişmesi gerekiyor emzigin ben 1 aydan fazla kullanmıyorum
-KAREN- Şimdi yetkili servisi aradım. Emziğin uç kısmında hava geçirme deliliği varmış ordan su kaçabiliyormuş normalmiş 😁
Deletedmom_26 -KAREN- Emzikte bı delik falan göremedim ben açıkçası ama sallanan sap kısmından su girip cikiyo ki 🤔 deneyip görebilirsin meme kısmında delik olsa yırtılması çok daha kolay 🙄