Bebegim doğduğunda avent in 0-6 ay emziklerini kullanmaya başladık. Zamanı geldi ve değiştirmek istedik ama maalesef kabul etmedi başka emzik. Neyse tamam biraz daha bekleyelim dedik tabi o zaman diliminde onlarca emzik aldık denedik fayda etmiyor. Bu arada emziksiz asla ve asla uyumuyor yani almayalım bıraksın desek. Ve suan kızım 1.5 yaşında. 2 emzigin ikiside paramparça oldu artık yenisini hala kabul etmiyor ee uyurkende emziksiz uyumuyor. Napcam bu yeni emzigi nasil kabul ettircem lütfen bilen ya da yaşayan varsa akıl verin cok acil