Birprenscik 3 aydan sonra düzelir merak etmeyin. 9 aylık bir kızım var o zamanlar o da öyleydi. İlk bebek olduğu için tecrübesizdim; hiç geçmeyecek gibi gelirdi. Çevremde sağolsun sürekli ay kucağa alışır, ay şöyle olur diyip duruyordu. Şimdi ise büyüdü çok şükür gördüm ki her şey geçiyormuş. Keşke o zaman daha çok kucağımda uyusaydı, demek ki bana ihtiyacı varmış diyorum. Yine de Allah’tan çevremi dinlememiştim zaten, ne zaman isterse o zaman almıştım. Öyle yapmasaydım içim çok buruk olurdu ☺️