Kızlar 1 ay 12 günlük oğlum var düzenli uykusu vardı sabahları geceleri yoğun bakıma yattı orda alıştırmışlar kucağa ordan çıktı çıkalı kucağa almadın mı susmuyor, gündüz uyuyordu düzenli artık uykusu oldu mu kucakta uyuyor yatağına yatırdın mı uyumuyor gözünü açıyor hergün böyle olunca bende yoruldum 😔 herkes kırkından sonra düzelir dedi daha kötü oldu napabilirim