Ne yaparsanız yapın geçmeyecek maalesef tabiki ilaç kullanın masaj yapın ama yine de ağlayacak ben kaç doktora gittim ama hepsi aynı şeyi diyor maalesef gazlı çocuklar 2-3 ay bazıları 6 aya kadar çekiyormuş benim bebeğim de 2 ay 9 günlük tam anlamıyla bitmese de çok az bi düzelme var inşallah 3 aya kadar tamamen geçer