4 aylik oglum 13 gundur ishal idi bugun doktora gittik ve bizden gaita tahlil istedi gizli kan bakmak icin . son iki gündür de kakasinda kahveringiye çalan partiküller vardı. Sizlerin basina boyle birsey geldi mi daha sonrasinda nasil oldu? Kaka da gizli kan pozitif çıktı ise doktorunuz ne dedi?