Ezosss Kızlar bi influecerdan gördüm eğer bebeğiniz alerjik ise doktordan alerjisi olduğuna dair rapor alıyorsunuz eczaneye götürüp verince ücretsiz alerji maması geliyormuş . Belki ihtiyacı olan vardır haberiniz olsun