Kızlar bebeğim şu son 1 haftadır memeyi çekiştirerek ağlıyor 2 dakika böyle yapıyor sonrasında da hiç memeyi almak istemiyor elimle gögüsümü sıktığımda hiç yok denilecek kadar süt geliyor sütüm kesildiği için bebeğim böyle yapıyor olabilir mi hatta dünle bugünde çocuk emiyor emiyor yutkunmuyor sonra da başlıyor ağlamaya napıcam neden böyle oluyor sütüm mü kesildi acaba