Çok erkeeen bir iki ay daha idare edin , sıkın dişinizi ya , yavrucak bu kadar şeyi nasıl sindircek ,ileri yaşlarında da sorun olur. Pirinç unu, cicibebe hepsi sağlıksız seyler zaten , ben kizima ek gide doneminde bile vermedim onları zayıf olmasına rağmen,hep herşeyi evde kendim yaptm peynirinden bisküvisine ,salcasina kadar. Sağlıklı çok şükür çok az hasta olur bağışıklığı iyi , soğan sarımsak kemik suları falan , paketli gıdalar hayatımıza almadık 3 yaşına kadar şuan 4 yaşnda kızım çokca şükür ediyorm hep ,,, kiloyu napcaz sağlık olmadıktan sonra, önce sağlıklı beslemek olsun amacınız .. öbür türlü pişman olursunuz ileride