Merhaba kızlar. Başlıkta yazdığım gibi nasıl bir doktor iyi mi?
Rabis27 Önce çok iyiydi klinik açtıktan sonra çok değişti
Kimse yok muuuu
Urfa’dan kimse yok mu yaa 😅😅😅