Bebeğim 42 günlük gündüz emziriyorum emzirirken uyuyor bırakıyorum en fazla 20 dakika uyuyor tekrar uyaniyor çok huzursuz değil ama bende her uyandığında doymadı diye düşünerek emziriyorum acaba doymadigi için mi uyaniyor bide bu haftalarda ataklar oluyormuş o mu acaba bilemiyorum gece uykumuz çok iyi ama gündüz çok sıkıntı hiç uyku yok gibi birsey ne yapmaliyim bebeğim doymuyor mu ? Bilgisi olan lütfen yazabilir mi