Halideblbk sebebi reflü olabilir, alerji olabilir, gaz olabilir, tazyikli süt olabilir, atak haftası ve dönemsel olabilir, bebiş ağlıyorsa ısrarla memeye tutmak da red sebebi olabilir aslında birçok farklı sebepten emmeyi reddedebiliyor bebekler. Bi dönem bende yaşadım ama sabırla aşılıyor. Altta yatan başka sebepler varmı onları bir gözden geçirin derim ☺️ Birde red yaşadığım dönemde ayakta hafif aşşağı yukarı salınım hareketi ve beyaz gürültü veya piş piş sesiyle biraz olsun emzirebilmiştim deneyebilirsiniz