zelliremm Bebeğim 1 haftalık ve ayakları bir türlü ısınmıyor. Isıtıp çorap giydiriyorum bir saat sonra yine aynı. Siz neler yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz 🙏
Reyna zelliremm normal öyle olması yenidoğanların elleri ayakları soğuk olur hareketsiZ oldukları için üşüdüğü anlamına gelmez üşüdüğünü ensesinden ve göğsünden anlayabilirsiniz
EkiminAnnesi zelliremm Periferik dolaşımı tamamlanmadığı için el ve ayaklar soğuk olması normal içiniz rahat olsun 😇