MavisacliAnaa Merhaba kızım 11 aylık yaklaşık 2aydir yemeği yemiyor ağzına ne koysam direk atıyor gerçekten artık sinirlerime hakim olamıyorum 😞 verince yemiyor atıyor bende her defasında çok bağırıyorum elimde değil bu durum ne zaman düzelir ne yapsam kafayı yedim yiyecem haftalardır aç 😪başına böyle gelip de sonra düzelen oldu mu önceden güzelce yerdi herşeyi şuan hiçbirşey yemiyor kızınca çok üzülüyorum direk yanimdan uzağa gidiyo bazen de direk ağlıyor 🥺 elimde değil gerçekten aç ac gezmesi beni mshfediyoo😔
Mertela_32 MavisacliAnaa Diş çıkarıyordur zorlamayın bizim de aynıydı ben anlardım diş dönemi olduğunu rahatladığında güzelce yemeğini yerdi
Woody MavisacliAnaa diş çıkarıyordur. Yemek istiyordur, acıyınca cikariyordur. Bunun için kizilir mi? Yazik değil mi? Yapmayın lütfen
MavisacliAnaa Mertela_32 dişimiz henüz hiç yok bu kadar uzun süre diş mi yani yani diste şişme kabarma beyazlama hiçbirşey yok
Prlkcansu Lütfen bağırmayın bu sefer bilinçaltına işliyor ve hiç yemek yemek istemez.. Yemek istemiyorsa saygı duyup kaldırın yemeği.. teklif var ısrar yok .. kızım da 10,5 aylık 2 hafta böyleydi sonra düzeldi ama asla ısrar etmedim
Woody MavisacliAnaa daha kaç ay böyle olacak ohoo Acsa yediği seylere odaklan Anne sütü mama miktarını arttirin