Merhaba emziren annelere bir sorum var. Ben normalde evde emzirme atleti üzerine göğüs pedi koyup öyle duruyorum. İnsan içine karışmıcak montumu falan çıkarmıcaksam da öyle. Ama şimdi kvalideme tatile gidicez. Sadece atletle çok sarkık büyük duruyo. Emzirme südyeni aldım o da çok saçma atletten farkı yok ve kullanımı zor. Düşünüyorum bulamadım toparlayıp dik tutacak emzirmede de kolay olacak ne kullanıyorsunuz acaba 🤔 teşekkür ederim 😊