Merhaba bebeğim 6 ayı doldurmak üzere ama hala 2 saatte bir emiyor. Çişli bezinde sıkıntı yok günde bir kere kaka yapıyor. Şu an 7 kg sağlık ocağı daki ebe normal değerler içinde demişti geçen ay zaten ek gıdaya az kaldı mamaya gerek yok demişti. Haftaya kendi doktoruna götürücem ve ek gıdaya geçicez, var mı böyle olan ? Memeye düşkünlüğünden mi yapıyor acaba