Bebeğim 6 aylık. Bizde koruyuculuğu için hm den almıştık. Çok güzel, sıcak tutmasından şüphe yok ama içinde çok rahat olmadığı için hiçç sevmiyor bebeğim kıpırdayamıyor çünkü. Giydirirken ağlıyor. Ama kullanıyoruz biz mecbur aldığımdan 😀 e bebekte daha yumuşaklarını görmüştüm. Bilseydim onlardan alırdım