Kuzeyiinannesiiiiiii Bebeğim sarilik oldugu icin ışık tedavisi gördü o günden bugune kakası hep sarı sariligi ariyor demişti ebe ama gozunde sarılık duruyor neden acaba
Tazeanne19 Kuzeyiinannesiiiiiii kakasının sarı olması normal bişey canm sarılıkla alakası yok korkma. Benm bebegm de 2 günlükken yattı hastanede 1 gece sarılıktan valla 1 aylıkken gözleri anca düzeldi en son gözden çıkarmıs merak etme ben her gün gözlerine bakıyodum gecmiş mi diye biz anneler bebeğimize karşı çok pimpirikli oluyoruz doğal olarak herseyinde acaba bişey mi var diye süpheyle bakıyoruz 🤗 ama merak etme kakası normal