Merhaba anneler, bebegimin ağzında pamukçuk var , doktor tavsiyesi ile Fungostatin kullanıyoruz, gazlı bez ile günde iki kez siliyorum , bir ara iyilesmisti, şimdi tekrarladı ve bu kez göğüs ucumda kaşıntı yapmaya başladı,
MUCİZE bir öneriniz var mı pamukçuk bu şekilde devam eder ve tekrarlar mı? Yenidoğan annesiyim. Önerileriniz neler? Siz neler yaptınız?