aayysseee Bebeğim 5 aylık kendi kendine ağlıyor durduk yere çok güzel aktivite yapardık 2 gündür yere koyuyorum başlıyor ağlamaya yerde ağlıyo kucakta ağlıyo sabahda 6:30 dedinmi kalkar ağlar niye böyle ya
Snowglobe aayysseee burda karanfille jel yapıldığını okumuştum ama yanlış bilgi vermek istemem Bi araştırın isterseniz