Çok mutlu oldum heyecanlandım tabi dün ilk adımlarını attı bugün de baya gitti bir koltuk boyu desteksiz adımladı 11 ay bir haftalık tam herşeyini burda paylaştım buna paylaşmak nasip oldu darısı tüm annişlere şimdi böyle yürümeye ne zaman başlar hala tutunarak gider mi ne zaman tamamen kendi basına heryere gider Marek ettim beni zor günler bekliyor biliyorum😶🌫️😇🥰