Tweety2408 merhabalar,ben oğlumu 6ay meme+mama şeklinde besledim ama artık büyüdükçe sütüm yetmedi ve kendiliğinden memeyi bıraktı artık mama+ek gıda şeklindr gidiyoruz. Zekası,algısı,bana olan ilgisi çok şükür yerinde. Etraf hep konuşur hep söyler zaten. Her bebek emecek diye bi kural yok ha emse tabiki iyi olur ama emmiyorsa çocuğu bişeylere zorlamak daha mı iyi olacak? Karnı doysun mutlu olsun daha ne isterim ki ben öyle değil mi? Ben de hiç emmemişim şükür zekam,annemle ilişkim,okul başarım gayet yerindeydi😄 kulaklarınızı tıkayınız ve bebişinizi büyütmenin keyfini çıkarınız🙏🏻 Sevgiler💕