Zeyuu1919 Ben de kullanıyorum, şuan az da olsa kendi başına çıkarabiliyor gazını, zorlandığı zaman vermeye başladım daha önce düzenli bir şekilde her gün veriyordum, ama artık gerek yok , hatta çok zorda kalmadıkça vermeyin diyorlar ,siz de gazını çıkarmakta zorlandığı anlarda verseniz yeterli bence