Kızım 10 aylık üst kesiciler ve alt kesiciler çıktı şu an sekiz tane dişi var. Erken diş çıkarmaya başladı. İki gündür huysuz, ateşli, iştahsız sanırım yine diş çıkarıyor acaba azılar mı yoksa köpek dişi mi çıkıyor? Sanırım ön dişlerden daha zor çıkacak ne yapmam lazım?