Gencanneyim İyi günler canım anneler. Bir şey sormak istiyorum. Sağlık ocağının verdiği vitamini değiştirdik. Wellcare D vitaminine geçtik. 400 I.U. günde 3 damla veriyorum. Eksik ya da fazla değil di mi? Siz ne kadar veriyorsunuz? Ve kaç I.U?
Deletedmom6262 Gencanneyim Biz sağlık ocağı verdiğini kullanıyoruz kaç aylık bebeğiniz doktormu söyledi wellcare kullan diye
Ayln1613 Gencanneyim ocean verdi doktorumuz 400 ıu bundan ya 3 damla ya da 1 sprey kullanıyoruz iki başlıkta mevcut 1 yaşına kadar devam