xwprensesannesii bebeğim 25 günlük dünden beri kakasını yapmıyor ama gazını çıkartıyor nurse harveys ve nbl drop kullanıyorum sancı çekiyor zorlanmaktan kıpkırmızı oluyor böyle olup normale dönen varmı tecrübelerinizi paylaşırmısınız lütfen 😞
Lina19 xwprensesannesii dört gün yapmadimi doktora gotur uyarırlar yaptırırlar kafana takma ben oturup ağlamış insanım kaka yapmıyor diye sonra dereceyle hametan surup uyardılar yaptı fakat meğer benim sütüm yetmediğinden doymuyormus ondan yapmiyormus emmesi düzene girince kakasida normale dönmüştü sen doyduguna inaniyorsan gaz çıkartmaya calis 4cu günde muhakkak doktora gotur yapmmassa