biimiyomyardimet Arkadaşlar bugün 20 günlüğüz, kayınvalidem yarı kırkını yapalım diyor ben inanmam bu tip şeylere ama ilk torun gönlü olsun istiyorum kısa yoldan nasıl bişi yapabiliriz? Normali nasıl onuda bilmiyorum ama 😂
biimiyomyardimet Buglemmim Bizde suya 20 ihlas okuyup yıkadık taş, altın, fasulye gibi saçmalıklara girmeden kısaca hallettik şükür 🤭🤭
biimiyomyardimet mehmel54 tamamen batıl bir olay işte nette yazılanlar hele epey saçma ama heves etmiş kadın adı öyle olsun yıkayalım dedik bide dua okuduk tmmdır :)(
Tugceeeee01 Bizim orda yarı kirkinda çiçekler koyulur suyuna yıkanır 40 nda 40 taşa dua okunur suya katılır yıkanır bizde